Terug naar onderwerpenlijst

Het verloop van de klachtenprocedure

De klachtenprocedure is simpel en handig voor de klant. Als u een klacht over de goederen wilt indienen, neem dan eerst telefonisch contact met ons op via +32 02 880 02 10 of via e-mail naar reclamatie@oponeo.be

Vervolgens moet u een klachtenformulier invullen en foto’s van de betreffende artikelen maken. Vervolgens sturen wij een koerier om de artikelen op te halen op de door u genoemde datum. 

Wij stellen u telefonisch, schriftelijk of per e-mail op hoogte van onze beslissing, die wordt genomen op basis van inspectie van de goederen of de ingediend foto’s. 

In geval van een (gedeeltelijk) positieve beslissing kunt u kiezen tussen vervanging van het product of restitutie (gedeeltelijk of volledig). Als de beslissing negatief is, kunt u verzoeken om de artikelen naar u terug te sturen naar een adres van uw keuze (hiervoor zijn verzendkosten verschuldigd). Wij kunnen de artikelen ook kosteloos verwijderen.

Contact met de consultant

Vandaag 8 - 20
  • Vrijdag 22.11 8 - 20
  • Zaterdag 23.11 8 - 14
  • Zondag 24.11 Gesloten
  • Maandag 25.11 8 - 20
  • Dinsdag 26.11 8 - 20
  • Woensdag 27.11 8 - 20
02 880 02 10
Stuur ons een e-mail
Chat met een adviseur