Toyo Proxes T1-R - Gebruikersbeoordeling

Sorteren op:
puniek
4,2
Niet veel in de verdreven, maar met voordelen in droge omstandigheden ontsnapte ernstige aanrijding (remming bij bijna 70 km / h) en verminderde mijn brandstofverbruik met ongeveer 15% nat is waarschijnlijk nog beter, vandaag heb ik geprobeerd te remmen (voor skins droog!) en de weerstand tegen aquaplaning (snijdt als een mes diepe plassen in de test 70 km / h). stijve zijkanten houden de hoeken goed. Eenheden, zoals het spoor, heb ik niet meegemaakt tot nu toe niet uślizg de ene kant en de aanhanger met acute traction slechts één keer - toen hij in de buurt van een stalen spoor tram was. Tire fenomenaal! In het leven, had ik niet verwacht dat de banden veel auto met chauffeur kan geven, zoals ik meestal ingebed in sommige planten Oponiarze Dębica of aalscholvers. Niet meer. Ik wil ook een aantal zeer goede banden te kopen.

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:hieronder 2000km
Plaats van het gebruiken:slechts binnenstad
Rijstijl:gematigd
Auto:er zijn geen informatie.
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek5
Nat wegdek5
Rijcomfort
Geluidsniveau4
Schokdemping4
Andere
Band uiterlijk5
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden4
Duurzaamheid4
Zoom-zoom
4,2
Ik kocht een band ongeval. Ik kocht het voertuig met banden Bridgestone Turanza merk E 30 Na 40.000 km Natuurlijk waren erg versleten. Hij was van plan om te kopen een nieuwer model Bridgestone, model E 300 De houder van de BMW vertelde me om het Japanse origineel product te trainen. Vanwege het feit dat Mazda is een auto gemaakt in Japan en niet een nep smaakloos, heb ik besloten om deze banden te kopen. Mijn Mazda houdt goed in de hoeken met de banden Toyo Proxes T1-R met index ZR-banden zijn rustig, niet aquaplaning - langzaam DSC standaard, dragen en heeft een interessant aspect, welk ontwerp MZBJK model benadrukt Mazda 3. ik kocht banden tegen een goede prijs, dat wil zeggen 380 zł. elk. Ga altijd met DSC ingeschakeld, zodat de banden lang moeten verduren. Een 180/190 kmh bijna horen de rolweerstand.

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:10000 - 15000km
Plaats van het gebruiken:slechts binnenstad
Rijstijl:gematigd
Auto:er zijn geen informatie.
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek5
Nat wegdek5
Rijcomfort
Geluidsniveau4
Schokdemping5
Andere
Band uiterlijk5
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden4
Duurzaamheid4
Maria P
4,2
Selectie Pirelli P Zero Nero werden niet Toyo Proxes Goodyear Eagle F1 Toyo TR1 werd vooral gekozen door de perfecte mix, die een ongelooflijke grip heeft. Wat nog belangrijker is, is er geen merkbare afname van comfort tijdens de verandering in het profiel 45 van de 55a Rubber is zacht en perfect absorbeert onregelmatigheden - voordat ze naar Kleberach profiel Dynaxer 55 en het is moeilijk te geloven, maar het profiel meer lage Toyo bieden hetzelfde comfort, zo niet meer. De prestaties zullen niet noemen, want het is als het vergelijken van de baby Bugatti eerlijk. Kwijting water goed - zelfs bij hoge snelheden zonder aquaplaning. Zeer aan te bevelen, vooral voor autogebruikers in trwardym / verharde ophanging. SaludoM

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:5000 - 10000km
Plaats van het gebruiken:meestal binnenstad
Rijstijl:dynamisch en snel
Auto:er zijn geen informatie.
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek5
Nat wegdek4
Rijcomfort
Geluidsniveau5
Schokdemping5
Andere
Band uiterlijk5
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden3
Duurzaamheid3
Dariusz
4,2
Trek fenomenaal. Ontworpen voor krachtige auto's, snel en goed, een beetje zwakker auto instabiliteit in het water voelde, vermindert de kracht van de auto ... Ik ging naar hen op een zeer intense manier 48.000 kilometer aan wegen in het Pools omstandigheden - zoals u weet dat de omstandigheden zijn niet erg goed in een van deze opties, maar de band presteert verrassend goed ... Auto houdt - - met name in bochten als een voornamelijk in wegen van het land, en niet onze heerlijkheid, die pseudoautostradach uitdrukken trein op rails, en dit ondanks het feit dat 400 paarden en een gebrek aan voorzichtigheid op zijn manier om mij te vaak wil me opzij te trekken ... Tyrus sterk aanbevolen en zeker beter dan de duurdere speciale titels en concurrerend ...

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:boven 15000km
Plaats van het gebruiken:meestal buitenstad
Rijstijl:dynamisch en snel
Auto:er zijn geen informatie.
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek5
Nat wegdek4
Rijcomfort
Geluidsniveau5
Schokdemping4
Andere
Band uiterlijk5
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden4
Duurzaamheid5
Radek
4,2
zeer goede zijdelingse steun. Rijden in een bocht een genoegen - je kunt verliezen in theorie, een snellere auto. Rijden in de snelle bochten voorbeeldig zelfs bij volle belasting. Zelfs als ik bang ben geweest net piepen een beetje. Nat, maar ook uiterst niet aangevinkt. Om snel genoeg te rijden. Comfort - 215/45/17 ergste die ik heb geen wonderen, maar trottoir te gedijen niet al te vaak te ontmoeten. (Let op als tanden vullingen ;-). hoger dan normale slijtage meer, maar heeft een hoge-grip banden, ik denk dat het een redelijke loop van een maximum van 30.000. Als iemand wil km 100k te verlaten op zoek naar een gemiddelde van meer parameters je kunt niet alles in één band te hebben.

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:10000 - 15000km
Plaats van het gebruiken:meestal binnenstad
Rijstijl:dynamisch en snel
Auto:er zijn geen informatie.
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek5
Nat wegdek5
Rijcomfort
Geluidsniveau4
Schokdemping3
Andere
Band uiterlijk5
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden3
Duurzaamheid3
BERTON
4,2
Ontwerp en specificaties - rewelka! Het is waar dat ik de kans om ze allemaal te proberen nee, twee maanden (4000 mijl), maar ik ben erg blij. Een paar dagen geleden maakte ik een klein uitstapje naar Polen (1000 km). Als een land met dezelfde voorwaarden als in het geval is, is de zon hier en daar schijnt, en een dozijn kraters tientallen kilometers wreed. Banden weersomstandigheden in beide gedroeg zich prachtig. Er was een beetje van onzekerheid en angst voor het nemen van een bocht van 170 km / h, maar mijn auto zat vast aan de grond als een spoorlijn. Als je mijn "train" kunt zien ontspoord niet :) Beschrijf de verschillende parameters niet zien dat mijn beoordeling. Keer nu terug naar opnieuw, en hoe denk je dat het zal duren? Toyo Proxes T1-R vanzelfsprekend

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:hieronder 2000km
Plaats van het gebruiken:meestal binnenstad
Rijstijl:gematigd
Auto:er zijn geen informatie.
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek5
Nat wegdek4
Rijcomfort
Geluidsniveau4
Schokdemping4
Andere
Band uiterlijk5
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden3
Duurzaamheid3
Sziva
4,2
Banden verhogen het uiterlijk zowel rente en zazdość. Rant zeer nuttig om de rand van een week na aankoop te beschermen - een onzichtbare hoek van het trottoir. Duitse snelweg bij 170 km / h en een dramatische verandering van rijstrook, rook naar banden "przytrzymały" auto en dus niet in een greppel vallen, maar alleen direct kostte me, en zelfs verlaten auto. Tijdens zware regenval (pijp in de straat) bij 80 km / h het voelt niet dat het rijden door water. In een droge rit op rails. Gewelddadige mars in een plas water niet de bestuurder neurose veroorzaken. De remweg korter dan de vorige Silverstone'ach sporten.

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:5000 - 10000km
Plaats van het gebruiken:meestal buitenstad
Rijstijl:gematigd
Auto:er zijn geen informatie.
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek5
Nat wegdek4
Rijcomfort
Geluidsniveau4
Schokdemping4
Andere
Band uiterlijk5
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden4
Duurzaamheid4
SUPER2000
4,2
TREK Super aanraden. Real flops voor de auto en check-in droge en natte, blijf heel goed. Ik kocht het aan CELIKI hebben. We zullen zien hoe de Celica rijden.

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:5000 - 10000km
Plaats van het gebruiken:slechts binnenstad
Rijstijl:dynamisch en snel
Auto:TOYOTA YARIS 1.3 VVT-i
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek5
Nat wegdek5
Rijcomfort
Geluidsniveau4
Schokdemping5
Andere
Band uiterlijk5
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden4
Duurzaamheid4
fryfil
4,2
Dooddoener voor mensen die graag een beetje sneller rijden dan 50 kmh :-) ben niet suggereren - je moet proberen ... en vergeet de andere banden. Tot nu toe was ik ze niet zowel natte als droge omstandigheden teleurgesteld. Ik weet niet over het gedrag van de banden op sneeuw en ijs te spreken, omdat ik geloof dat aan deze voorwaarden niet winterbanden en de zomer! Rijden op deze banden nu drie seizoenen, is natuurlijk niet hetzelfde als het begin van de tweede set, en tot nu toe heb ik niet gevonden een alternatieve markt voor deze banden, zodat de volgende aankoop hetzelfde zal zijn.

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:boven 15000km
Plaats van het gebruiken:meestal buitenstad
Rijstijl:gematigd
Auto:er zijn geen informatie.
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek5
Nat wegdek5
Rijcomfort
Geluidsniveau4
Schokdemping5
Andere
Band uiterlijk5
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden3
Duurzaamheid3
VWALI
4,2
Zoals voor mijn band goed uiterlijk, maar de meeste van zijn kenmerken handling en vocht en droog en houdt de super niet grip verliezen, heb ik niet een sterke band te realiseren slijtage zeer goed gedaan elke Niedorobek of stukjes rubber overal opknoping, echt aanraden is rustig mijn vorige banden 185 / 60R14 ContiPremiumContact Continental en zeggen dat het misschien een beetje stiller zijn geweest, maar kan te wijten zijn aan het feit dat Toyo is 195 en niet 185, reizen comfortabeler, maar ook een profiel was 60 en niet 50 ... maar zeker minder verblijf in de snelle bochten en krijgen nat en droog asfalt, hetzelfde met een acuut begin .... ik over het algemeen adviseer ik SUPER uiterlijk en hechting

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:boven 15000km
Plaats van het gebruiken:meestal buitenstad
Rijstijl:dynamisch en snel
Auto:VW golf III
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek4
Nat wegdek4
Rijcomfort
Geluidsniveau4
Schokdemping4
Andere
Band uiterlijk5
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden3
Duurzaamheid4
Totale beoordleing van de band
3,9
4,0
4,2
-
3,7