Goodyear WRANGLER Duratrac - Gebruikersbeoordeling

  • 1
  • 2
Sorteren op:
cz55
4,0
Ze gedragen zich erg goed op alle soorten terrein, uitstekend op sneeuw

Aanvullende informatie

Gereden afstand:2000 - 5000km
Plaats van het gebruiken:off-road/stad
Rijstijl:kalm
Auto:Land Rover Discovery SUV II 2.5 Td5
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek5
Nat wegdek5
Rijcomfort
Geluidsniveau5
Schokdemping5
Andere
Band uiterlijk5
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden5
Duurzaamheid-
discovolante
2,7
zodra je hem oppakt besef je de zwakte (zachtheid) van de schouder in absolute termen en in vergelijking met de bfg mk2 is er een kloof. Dit leidt tot onnauwkeurigheid door de grote vervorming, die ook leidt tot een vertraging in de reactie. Als de band ook maar een beetje leegloopt, ontstaat er onmiddellijk een buik die de schouder blootstelt aan het risico van insnijdingen op oneffen terrein (ter vergelijking: de bfg mk2-banden lopen veel leeg en lopen niet leeg terwijl de voetafdruk langer wordt, wat flotatie en directionaliteit geeft). uiteindelijk een band die zowel op als naast de weg te zacht is.

Aanvullende informatie

Gereden afstand:10000 - 15000km
Plaats van het gebruiken:off-road/stad
Rijstijl:gematigd
Auto:Land Rover Discovery SUV II 2.5 Td5
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek4
Nat wegdek3
Rijcomfort
Geluidsniveau5
Schokdemping4
Andere
Band uiterlijk3
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden3
Duurzaamheid-
sebano79
4,7
Rijden op deze opnach 5 jaar. Op het moment van betaling aan mij niet lopen, .maar ik heb er geen spijt van een cent. Zacht rubbermengsel aanzienlijk meer comfort en grip. Ik werk in het gebied en ik heb nog nooit gefaald. Kleiachtige of Tofi of onder een lange heuvel met een aanhangwagen vol. Dit is niet alleen omdat ik maat 31 / 10,5 R15. In inches natuurlijk. Ik heb de intentie om een ​​pick-up en duratracki veilige gok te kopen!

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:boven 15000km
Plaats van het gebruiken:slechts binnenstad
Rijstijl:kalm
Auto:Opel Frontera SUV A 2.0 Sport
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek5
Nat wegdek4
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping5
Andere
Band uiterlijk5
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden4
Duurzaamheid4
nissan manio
4,6
Ik was op zoek naar een universele band voor off-road rijden AT kranen, maar ook in de winter. DuraTrac als een van de weinigen van dit type band heeft de winter specificaties. Rijden op sneeuw przetrenowalem nog niet, dus ik zal verwijzen naar de weg en off-road. Asfalt bandensporen kalm, gelijkmatig augustus, kunt u rijdt 100 kmh zal niet hoog zijn. Droog remmen zeer goed 'in de natte ook, is abs niet te reageren als het rempedaal wordt ingedrukt stevig. Ruimtelijke modder of gras niet plakt het loopvlak, auto rijdt, zand, zandbak helpen hier het loopvlak van de band, wat op zijn beurt gevaarlijk spoorvorming in het asfalt bij hogere snelheden. Driver loopt globale schatting 5 +, voor estheten en augustus zeer goed gepresenteerd in de auto en die witte ondertiteling :)

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:hieronder 2000km
Plaats van het gebruiken:slechts binnenstad
Rijstijl:kalm
Auto:Nissan Terrano SUV II 2.4
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek5
Nat wegdek4
Rijcomfort
Geluidsniveau5
Schokdemping4
Andere
Band uiterlijk5
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden3
Duurzaamheid-
Marcin
4,3
Super banden op asfalt en middelzware omgeving. Na 60 000 nog steeds geschikt voor gebruik in het veld, maar op het asfalt de sterkste en piepen wanneer remgeluid gestart. MT in vergelijking met andere grote optie die geen spijt van kan zijn, tenzij je een conservatief, klassiek narzekającym over alles wat niet BFGoodrich banden. Een groot deel van het rijden in het Albanees, Roemeens en andere Balkanlanden Rocky Mountains zonder gebreken. Veel hangt af van de lage druk (0,8), en nooit verlaagde de wielen! Als iemand wil moe meer rust te krijgen in het asfalt die gemakkelijk kunnen worden geopend in de modder en scherpe rotsen ik bevelen zonder aarzeling. In totaal zijn deze banden reed ongeveer 400 duizend (Wrangler en L150) Je hebt net veranderde mijn 5 kompleti is misschien iets dat moet zorgen

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:boven 15000km
Plaats van het gebruiken:meestal binnenstad
Rijstijl:dynamisch en snel
Auto:Toyota Land Cruiser SUV
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek4
Nat wegdek4
Rijcomfort
Geluidsniveau5
Schokdemping5
Andere
Band uiterlijk5
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden4
Duurzaamheid4
Romek
4,2
Ik was op zoek naar banden en de expeditie gevonden. Ideaal voor licht terrein en voor lange reizen over. Verrassend goed op natte wegen zeer goed op droge wegen, onverharde paden, in modder en sneeuw. Na 10.000 km heb ik niet gevonden het verlies van het loopvlak. Ik heb niet de kans om ijs banden proberen. Wat blijft onbekend voor mij als weerstand tegen mechanische schade in de rock en bossen, hoewel de fabrikant beweert dat de kant van de versterkte structuur van de band. Het nadeel is het kleine aantal maatregelen beschikbaar zijn in de Europese markt, in afwezigheid van mijn favoriete formaat 235/85 R16 (beschikbaar in de VS). Vergeleken met mijn eerdere algemene Grabber AT-armen groeide niet branden, zelfs daarentegen echter een beetje sterker. Wat de behandeling karakteristieken die zijn voorganger in alle gevallen overschrijden.

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:10000 - 15000km
Plaats van het gebruiken:meestal binnenstad
Rijstijl:kalm
Auto:Land Rover Discovery
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek4
Nat wegdek4
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping4
Andere
Band uiterlijk5
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden4
Duurzaamheid4
sacal
4,2
Vergeleken met de tank die tot nu toe een voertuig (AT) openbaring gebruikt. De droge of natte asfalt of betere eigenschappen Atfield voor mij zijn geweldig. Zelfreinigende band in de modder, de tractie op het gebied van wetland gras, of het gezicht in de diepe groeven ... GY WR DT vs? AT onvergelijkbaar Ik weet niet hoe DuraTrac leven. Ik vermoed dat het zal niet zo veel als AT geven. Samenvatting Woord van een zeer goed compromis tussen de woningen in een zwarte en hard werken in het veld. Ik ben blij met de keuze. En ik vroeg me af, en ik lees veel voordat ik besloot. Laten we eens kijken hoe het zal zijn met een levensduur van de banden.

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:2000 - 5000km
Plaats van het gebruiken:meestal binnenstad
Rijstijl:gematigd
Auto:Nissan Patrol Station Wagon I 2.8 TD
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek4
Nat wegdek4
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping4
Andere
Band uiterlijk4
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden4
Duurzaamheid-
Marcin Jeep XJ 88'
4,0
De banden zijn vlot verloopt in alle omstandigheden.

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:5000 - 10000km
Plaats van het gebruiken:meestal binnenstad
Rijstijl:kalm
Auto:Jeep Cherokee
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek4
Nat wegdek4
Rijcomfort
Geluidsniveau4
Schokdemping4
Andere
Band uiterlijk5
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden3
Duurzaamheid3
rubicon
2,7
Ik verving de banden vervangen verwijzing BFGoodrich MT KM 8 jaar was ik trouw in de Expeditie SUV. Natuurlijk heb ik heb geen spijt van deze afwijking van orthodoxie veld. Bij het kopen van banden land niet te kopen in de klas omdat onze klei oppervlakken onmiddellijk na regen doen met hun slicks. MT banden zijn een must, als je het gebied en niet de ware weg voor een villa te verlaten. Maar raciale MT-ki zijn sterk op asfalt en niet goed weg te houden. Goodyear MTR is een gemiddelde. MT over het algemeen zachter dan staal inserts aan de zijkanten want in plaats van Kevlar. Finalist dikker en zachter, beter op asfalt, maar nog steeds goed voor modder. Alleen superieure slijtage. Maar iets voor iets. Veel rustiger dan de MT-NEB. Slats gebruik ze in de winter, maar dit is niet een typisch voorbeeld van winterbanden. Originele nagel gaten voor verkeer door de witte weg, waar de wet dat toelaat. Kortom, ik beveel off-road op een dagelijkse basis en aan te bevelen. In plaats van de ongelukkige MT of "universeel" hardcore AT.

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:2000 - 5000km
Plaats van het gebruiken:off-road
Rijstijl:gematigd
Auto:Mitsubishi L200 Pick-Up
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek1
Nat wegdek1
Rijcomfort
Geluidsniveau1
Schokdemping1
Andere
Band uiterlijk1
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden2
Duurzaamheid3
  • 1
  • 2
Totale beoordleing van de band
4,3
4,2
4,1
-
3,8