Goodyear ULTRA GRIP 7 - Gebruikersbeoordeling

Sorteren op:
Łukasz Szczygielski
4,4

Aanvullende informatie

Gereden afstand:5000 - 10000km
Plaats van het gebruiken:slechts binnenstad
Rijstijl:gematigd
Auto:Geen gegevens
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek5
Nat wegdek5
Sneeuw en slush5
Rijcomfort
Geluidsniveau5
Schokdemping5
Andere
Band uiterlijk5
Frequente storingenJa
Economisch rijden
Economisch rijden1
Duurzaamheid1
mike g
4,4

de Vertaling

uitermate geschikt voor sneeuwbanden, sneeuw kopnym die in Polen heerste tijdens de vorige twee winters hebben geen problemen met het starten, remmen en grip in het algemeen gehad. Ik slaagde erin om te vertrekken met een diepe sneeuw of klimmen stoepranden waar anderen worden onderworpen. Maar dit is niet de band die moet worden "vastgezet" naar mei; raden vervanging zodra de stijging van de gemiddelde temperatuur in de zomer beweegt boven de 5 ° C. Helaas UG7 + en UG8 blijkbaar niet zo goed en slecht.

Aanvullende informatie

Gereden afstand:boven 15000km
Plaats van het gebruiken:meestal binnenstad
Rijstijl:gematigd
Auto:Geen gegevens
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek4
Nat wegdek4
Sneeuw en slush5
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping4
Andere
Band uiterlijk5
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden4
Duurzaamheid4
mike g
4,4

Aanvullende informatie

Gereden afstand:boven 15000km
Plaats van het gebruiken:slechts binnenstad
Rijstijl:gematigd
Auto:Geen gegevens
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek4
Nat wegdek4
Sneeuw en slush5
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping4
Andere
Band uiterlijk5
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden4
Duurzaamheid4
Robson LBN
4,2

de Vertaling

Ik weet niet waarom iemand een opmerking maakt, zoals grip op droog is slecht, maar op welke temperatuur? Laten we niet vergeten dat het winterbanden! Wat betreft de woorden zijn van mij ook in Slovenië en een of andere manier was er een probleem of balans (gebruikte velgen en kwast op de top van 25g en 15g voor beide), en met ironische lopers tymbardziej (en misschien wel de man die de wyważał bril vergeten). Voor neumáticoch als auto rijdt op rails in bochten en bochten, en als iemand buitengewone prestatie banden nodig om het te laten uit en rijden de rails te zorgen dat ze niet zal problemen met de tractie en zijdelingse steun hebben. Het gebrek aan gezond verstand is geen vervanging of beter de banden, of ABS, ESP, of zelfs, maar het temperament en uitdagend lopen en kan de koele mannen in blauwe uniformen. Ze hebben een nieuwe speelgoedauto's ongemarkeerd, en maken het leuk om erkend te worden in auto's de stad swap met mijn collega's aan de andere kant, de exotische nummers (bijvoorbeeld in Lublin zijn zilver Vectra, Skoda en Warschau hebben racete hier eenmaal daar).

Aanvullende informatie

Gereden afstand:2000 - 5000km
Plaats van het gebruiken:slechts binnenstad
Rijstijl:dynamisch en snel
Auto:Geen gegevens
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek4
Nat wegdek4
Sneeuw en slush5
Rijcomfort
Geluidsniveau5
Schokdemping4
Andere
Band uiterlijk4
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden3
Duurzaamheid3
Krzysiek
4,2

de Vertaling

Ik ging naar het kauwen 80.000 km! Deze week heb ik ze kopen, want er is niets beter. We reizen in heel Oost-Europa, 2 seizoenen van de winter en de zomer, omdat ik niet veranderen. Laatste 30.000 km Ik oordelen, omdat ze moe zijn, maar de openbaring van maximaal 50 duizend kilometer. De algemene opvatting is dat de snelle GY shock is niet van toepassing op dit model. In de zomer, de hitte en curves popiskiwały een klein zwembad, maar op het einde wat voor winterbanden verwachten. In de hitte zone. 40 graden (Hongarije, Servië - augustus 2007) kwiczały goede remmen, maar geremd! In de winter, een openbaring - een nat wegdek, smeltende sneeuw, ijzige sneeuw - geen probleem. Ik had quattro andere gereisd. Voor kopnym sneeuw UG6 waren ze iets beter, maar UG7 zijn veelzijdiger. Hebt u de rubber vóór veranderd, maar ik wilde niet dat de nieuwe winterbanden tot heet, en de korte zomer 'was' voor de winter. Dojeździłem tot het einde en trek spijt. Ik heb altijd mijn banden veranderde na ongeveer 50.000 km, maar hier was echt niet nodig.

Aanvullende informatie

Gereden afstand:boven 15000km
Plaats van het gebruiken:slechts binnenstad
Rijstijl:dynamisch en snel
Auto:Geen gegevens
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek4
Nat wegdek4
Sneeuw en slush4
Rijcomfort
Geluidsniveau4
Schokdemping4
Andere
Band uiterlijk4
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden4
Duurzaamheid5
Tom
4,2

de Vertaling

Welkom. Laatste grote schaal schreef hij over de voors en tegens van de Winter Grip Semperit. Tijd voor RG Ultra Grip zevende Made in Germany. GY voordeel is: in principe nul trillingen met een snelheid van 150 km / h, vreemd stil, zelfs wanneer wendde zich tot de rechter is er geen lawaai typische winterbanden. Wegrijden en soepel remmen op sneeuw en ijs. Ik heb niet geprobeerd de fast lane. Wanneer de hechting is gebroken, is het herstel niet gepaard met een kleine sleepboot. Banden lijkt de eerste zachte aanvoelen alsof het stroomde over het asfalt, maar de nauwkeurigheid van een positieve verrassing, niet alleen het gevoel van contact met het asfalt als zomer. Tot nu toe, de banden zijn veel beter dan Semperit hoewel dit een prachtig goedkope optie voor reizigers die in de winter voor honderden en niet te worden verrast door sneeuw en ijs. Zoals aangegeven door het aantal proeven in de GY hoger tractie onder natte en droge niveau. De gewichten van maximaal 50 g Greetings.

Aanvullende informatie

Gereden afstand:hieronder 2000km
Plaats van het gebruiken:meestal buitenstad
Rijstijl:gematigd
Auto:Geen gegevens
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek4
Nat wegdek4
Sneeuw en slush5
Rijcomfort
Geluidsniveau5
Schokdemping4
Andere
Band uiterlijk4
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden3
Duurzaamheid3
maly
4,2

de Vertaling

Over het algemeen, Goodyear heeft een zeer goede winterband, die eerder had UG 5 Voor reed geweldig, ingeruild voor een nieuwer model en niet echt teleurgesteld. Zoals elke winterband, als het te warm is kan de snelle beweging schuiven, maar anders dan dat gedragen zich heel goed bij temperaturen, "winter", geen problemen in slush, bij het rijden op een nat wegdek of bij het rijden op losse of compacte sneeuw, ijs, natuurlijk, is een loterij, maar zonder abrupte manoeuvres zijn geen verrassingen. zeer fatsoenlijk slijtage. Do lawaai te maken. Vaak beweegt in het gebied - zeer mooi banden naar de typisch Poolse wegen in het voorjaar dooi, wanneer grote hoeveelheden slib. Zeker een aanrader, in tegenstelling tot de zomer HydraGrip Goodyear die zeker hopeloos zijn (zoals Eagle Touring model)

Aanvullende informatie

Gereden afstand:10000 - 15000km
Plaats van het gebruiken:slechts binnenstad
Rijstijl:gematigd
Auto:Geen gegevens
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek5
Nat wegdek5
Sneeuw en slush5
Rijcomfort
Geluidsniveau5
Schokdemping5
Andere
Band uiterlijk4
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden4
Duurzaamheid4
Zolty
4,2

de Vertaling

Door over te schakelen naar 790 Continent TS voor UG 7 een van de belangrijkste redenen, maar de winter - te houden sneeuw en smeltende sneeuw. Net zoals ik verwacht (voorheen gemonteerd op UG UG 4 en 5), de band is zeer goed, veel opvalt meer dan het categoriegemiddelde. Waar AI wordt onmiddellijk klampte zich vast aan en trad op als een 'gladde' bijt UG, in de sneeuw en trok naar voren. Op droge en natte wegen ze zijn niet zo sensationeel - zachte banden, harde bochten augustus dus verhogen reiscomfort, maar verliest zeker - TS 790 hier was beter. In het kort TS-790 city odsniezonego - zolang je in augustus kunt krijgen met het oog op hun magere prestaties in de sneeuw - UG 7 in alle andere plaatsen. Aankoop - vandaag dus (omdat UG De prestaties zijn niet mijn maat), en misschien een paar seizoenen beter zal zijn.

Aanvullende informatie

Gereden afstand:2000 - 5000km
Plaats van het gebruiken:slechts binnenstad
Rijstijl:kalm
Auto:Geen gegevens
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek4
Nat wegdek4
Sneeuw en slush5
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping4
Andere
Band uiterlijk4
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden3
Duurzaamheid4
Roberto_BMW
4,2

de Vertaling

Na 10 jaar van het besturen van verschillende voertuigen en verschillende banden en ik heb wat ervaring en "gedwongen" me aan de zeer hoge band te evalueren. Met deze loopvlak van de band is de stilste zimówką op rijden, werd ik zelfs getest bij een snelheid van 200 kmh test was zeer goed. Zoals hoger temperaturen in de winter (boven ongeveer 6-7 graden) verhoogt de remafstand in droge omstandigheden, vergeleken met zomerbanden, maar banden hele winter kwaal. Echter, in de winterse omstandigheden werkt erg goed, verliest zelden grip (en het feit dat het effect verliest was meer dan ik te rijden naar de achterzijde wordt geloosd), en ging zelfs bij lage temperaturen bochten te verslaan gesloten bij hoge snelheden. Meng voorzichtig, maar niet snel worden opgemerkt duurt iets speciaals.

Aanvullende informatie

Gereden afstand:10000 - 15000km
Plaats van het gebruiken:meestal binnenstad
Rijstijl:gematigd
Auto:Geen gegevens
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek4
Nat wegdek4
Sneeuw en slush5
Rijcomfort
Geluidsniveau5
Schokdemping5
Andere
Band uiterlijk5
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden5
Duurzaamheid5
Pitsen
4,2

de Vertaling

Na te hebben besloten de aankoop van banden, keek hij naar de mening van de gebruikers. Ik moet toegeven dat, zoals altijd, zijn extreem, maar ik was bang uitwisseling problemen in de eerste kilometers, het kopen van banden net voordat we op tour. Zoiets - de openbaring van regen en sneeuw. De modder Ik heb de beste banden hadden en hebben al geklokt ongeveer 600.000 verschillende banden mijl. Dynos in de grote sneeuw tractie in diepe sneeuw en grote sneeuw przejeżdżonym. Op het ijs is niet sterk = elke poolecą niet weet hoe om te rijden - een vergelijkende evaluatie aan het eind van het jaar - geen besef van de verschillen zijn te klein om te worden opgemerkt. Belangrijk is dat elk van de banden in evenwicht gehouden met kleine gewichten en geen merkbare swing dat zelfs de beste merken kan gebeuren - maar kon een beetje geluk in de levering. Ik zou het aanraden.

Aanvullende informatie

Gereden afstand:5000 - 10000km
Plaats van het gebruiken:slechts binnenstad
Rijstijl:dynamisch en snel
Auto:Geen gegevens
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek4
Nat wegdek4
Sneeuw en slush5
Rijcomfort
Geluidsniveau4
Schokdemping4
Andere
Band uiterlijk4
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden4
Duurzaamheid4
Totale beoordleing van de band
3,8
4,0
3,9
-
3,8