Dayton D320 EVO - Gebruikersbeoordeling

Darek
2,2
Welke prijs doet dergelijke kwaliteit. Bij het rijden op een nat wegdek breaks snel pryczepnosc aan de slag te gaan, bochten gedragen zich op vergelijkbare wijze. Ze zijn te hoog. Kormoranach gemonteerd boven en naar mijn mening, ze zijn stiller en beter vasthouden aan hun manier. Ik ben me ervan bewust dat dit een prijs die lager is plat, WIRC onverwachte onthullingen. groeten

Auto:Opel Astra Kombi G 2.0 DTI 16V (4/100)

Droog wegdek3
Nat wegdek2
Schokdemping2
Band uiterlijk3
Economisch rijden2
Duurzaamheid2
Brian
2,1
De voordelen van deze banden is hun lage prijs en het feit dat ze nieuw zijn. In de uiteindelijke voordelen. Vooral banden niet mensen van wie de auto is in staat om meer dan 100 km / h aan te bevelen. Omdat dit een begin van ernstige trappen. De band is nogal luidruchtig en kan de snelheid van de volledige schaal worden gehoord. Hoe eerder deze cursus nog erger. Rijden op de snelweg boven 140 kmh is zeer onaangenaam. Banden beginnen om lawaai te maken in de zeer irriterend voor de toon van het oor. Tractie op droge wegen acceptabel, dus met mijn rijstijl genoeg. Ondanks de noodsituatie Ik weet niet wat ik wil. Met natte wegen is het heel slecht. Het komt na natte boven de 100 gevoeld wat het betekent om te lopen met de ziel op zijn schouder. Ik voelde dat de auto onder controle en betere vertragen. Een beetje meer wendbaar massa nat, de wielen van de aanhangwagen. In het algemeen worden banden vrij hard rubber, en dit resulteert in slechte adhesie, kan ook geluid. Verhoogde brandstofefficiëntie is niet merkbaar. Misschien omdat ik heb nogal een krachtige motor die dergelijk afval niet wordt gevoeld. Conclusie. De band kan het examen in de stad besturen van een kleine auto passeren. Kortom, is het beter om gebruikte banden te kopen. In auto's met krachtigere motoren, is het niet aanbevolen. Persoonlijk zou ik 150 PLN hankooków hebt toegevoegd.

Droog wegdek3
Nat wegdek1
Geluidsniveau2