Dayton D 100 - Gebruikersbeoordeling

Sorteren op:
HP
1,8
Na de wijziging van zomerbanden winter Daytona tragedie. Na 2 seizoenen trekken zo hard dat ze moesten alle lichten nat. Vreselijk lawaai trillingen - wyażanie niet werken. Het slechtste banden die ik ooit heb gehad.

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:boven 15000km
Plaats van het gebruiken:slechts buitenstad
Rijstijl:gematigd
Auto:er zijn geen informatie.
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek3
Nat wegdek2
Rijcomfort
Geluidsniveau1
Schokdemping1
Andere
Band uiterlijk3
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden3
Duurzaamheid3
Maciek
1,8
Natte straat en dansen gegarandeerd. Niet meer. Na wybula 50000 kilometer loopvlak van een hoog gooien jammer.

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:boven 15000km
Plaats van het gebruiken:meestal buitenstad
Rijstijl:kalm
Auto:er zijn geen informatie.
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek3
Nat wegdek1
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping3
Andere
Band uiterlijk3
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden3
Duurzaamheid4
Krzysiek
1,8
Ik ben teleurgesteld (hoewel je kunt verwachten goedkoper band), hoe meer ik lees eerdere positieve beoordeling. Trek alleen goed voor een zeer rustige omgeving, rijden emeryckiej. Zacht deeg als: op de vooras - draaien auto middag en het wordt gevaarlijk podsterowne op de achteras - de groeven weer heeft "m" bij de hoek is niet bekend of achter de voorste niet overschrijdt (alles in droge omstandigheden). Excess Ik heb een reeks van dempers en geometrie in september vermeld, de speling in de ophanging, de auto is gratis ongeluk. Vroeger had ik Michelin MXT en het negeren van de prestaties op nat wegdek in vergelijking met de "rubber band" was een openbaring, als de winter banden, hebben ze nu (Dunlop Wintersport) - na het veranderen van de winter naar de zomer Daytona besefte dat er iets mis was - winter auto gaat als op rails, onverwachte reactie, rechts honing. Voor daytonach nachtmerrie - is een ring ... "Plastusie" in plaats van de velg. Een voordeel is dat wanneer u zwijgt. In het kort - KOPEN herboren als voorheen ik ze niet kopen. In feite moet het uit de verkoop van deze plastusie (om veiligheidsredenen) worden verwijderd. PS Als voor de positieve feedback, ik denk dat de spreker niet in de gelegenheid pojeźdzć "normale" banden. groeten

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:10000 - 15000km
Plaats van het gebruiken:meestal buitenstad
Rijstijl:gematigd
Auto:er zijn geen informatie.
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek2
Nat wegdek3
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping3
Andere
Band uiterlijk3
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden3
Duurzaamheid3
Ademtart
1,8
Nog nooit in mijn leven heb ik nog erger hebt afgelegd. In natte asfalt banden zijn groot, dat wil zeggen 100% garantie slip. Hoe werkt iemand gek, niet zijn vrouw en concrete plannen voor het leven dat ik aanraden te hebben. Tijdens de volgende week, misschien om alles uit te leggen, vooral hoe het nat zal zijn. Na 40tys km Natuurlijk is het meest zichtbare deel van het loopvlak is een pointer TW (slijtage-indicator) en de middelste groef. Als iemand verveelde met zijn vrouw voorgenomen aankoop van het bedrijf banden naar de auto en wacht geduldig.

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:boven 15000km
Plaats van het gebruiken:slechts buitenstad
Rijstijl:gematigd
Auto:er zijn geen informatie.
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek3
Nat wegdek2
Rijcomfort
Geluidsniveau2
Schokdemping3
Andere
Band uiterlijk1
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden2
Duurzaamheid2
chawel
1,8
Nou, ik moest een D200 te kopen, maar blijkbaar zijn nu sterker en dan niet kopen van een van hen, omdat: 1,5 1.Mogen seizoen voorzijde is bijna "kaal" tamiękkość een mislukking. 2.Jedna van degenen die aan de achterkant van de boor ging, is het niet mogelijk naar voren in evenwicht en is niet geschikt. Derde geen aandacht te besteden en hebben slechts één jaar garantie :-( vierde wijs spreekwoord zegt: "Sly verliest twee keer"

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:boven 15000km
Plaats van het gebruiken:meestal binnenstad
Rijstijl:gematigd
Auto:er zijn geen informatie.
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek3
Nat wegdek2
Rijcomfort
Geluidsniveau2
Schokdemping3
Andere
Band uiterlijk3
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden1
Duurzaamheid1
spoko_oko
1,8
Ik weet niet waar deze banden hebben veel punten, maar zeker niet aanraden. natte moeilijk om te praten over iets als rem grepen omdat ze gewoon weg te glippen. Ze zijn hopeloos! het enige voordeel is de prijs. Ik moet toevoegen dat in de loop van het jaar loopt rond 40000. Wave

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:boven 15000km
Plaats van het gebruiken:meestal binnenstad
Rijstijl:gematigd
Auto:er zijn geen informatie.
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek3
Nat wegdek1
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping3
Andere
Band uiterlijk3
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden3
Duurzaamheid3
Jacek
1,8
Fatal rijden op nat wegdek - geen mogelijkheid om te beïnvloeden. Dezelfde przysypanym zand op het asfalt. Ik had de kans om te rijden wanneer de sneeuw viel onverwacht - alleen een wonder me gered van een aanrijding. aantrekkelijk uiterlijk, maar niets meer.

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:hieronder 2000km
Plaats van het gebruiken:slechts buitenstad
Rijstijl:gematigd
Auto:er zijn geen informatie.
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek3
Nat wegdek1
Rijcomfort
Geluidsniveau4
Schokdemping3
Andere
Band uiterlijk4
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden3
Duurzaamheid3
Salvius
1,8
Totaal 25.000 lijn km na 1,5 jaar heeft eieren en sterk. Bibcie op het stuurwiel en het bezoek aan de podłodze.Po parunastu installateurs - mijn mening alleen en śmietnik.Nigdy meer banden Dayton! (Ik vraag me af of er geen garanties)

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:boven 15000km
Plaats van het gebruiken:slechts buitenstad
Rijstijl:gematigd
Auto:er zijn geen informatie.
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek2
Nat wegdek3
Rijcomfort
Geluidsniveau1
Schokdemping1
Andere
Band uiterlijk3
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden3
Duurzaamheid3
AUTO-EX
1,8
alarmerend hoog schuren, gehoord de overgang 13 000 km, de banden zijn niet geschikt voor verder gebruik. Verslag van het verlies van het geld voor deze "cal" product en afval.

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:10000 - 15000km
Plaats van het gebruiken:meestal binnenstad
Rijstijl:gematigd
Auto:er zijn geen informatie.
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek3
Nat wegdek3
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping2
Andere
Band uiterlijk3
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden2
Duurzaamheid1
Janusz
1,8
hoog aangeschreven banden, maar ik denk dat ook. De laatste was een beetje verwend - zo zegt Vulcan, maar voor de prijs die je kunt niet verwachten dat wat je niet weet

de Vertaling

Aanvullende informatie

Gereden afstand:boven 15000km
Plaats van het gebruiken:slechts buitenstad
Rijstijl:kalm
Auto:er zijn geen informatie.
Gaat u deze banden aan andere chauffeurs recommanderen?:Nee

Gedetailleerde beoordeling

Gedrag op de weg
Droog wegdek3
Nat wegdek2
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping3
Andere
Band uiterlijk3
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden1
Duurzaamheid1
Totale beoordleing van de band
3,3
3,4
3,4
-
3,2