Per seizoen
Populaire merken
Gratis bezorging
Montage beschikbaar
Levering 2-3 werkdagen
14 DagenTerugstuurbeleid
351 reviews
Bandentesten
We verzamelen informatie over Banden van 6467 Dagen
Gedurende deze tijd hebben we verzameld al351 reviews
Onze klanten hebben op deze band gereden 4563000 km
Dominante rijstijl
gematigd
Resultaten : 351 van de 351 meningen
Geverifieerde opinie
de Vertaling
een mening buiten NL
Ik ben blij met de barzdzo banden, super-verwacht. Meer Minder tonen
Samenvatting: Ik raad deze band aan
Algemene beoordeling:
Droog wegdek 5/5
Nat wegdek 5/5
Is deze mening behulpzaam?
0 0
grzegorz
Niet geverifieerde opinie
Hoewel banden mers vriend gekocht, wilde aanvallen Polk vermeende superieure low-end autobanden. Ik rijd het grootste deel van de weg, maar twee dingen zijn al waargenomen in eerdere F590 prównaniu vuursteen Ik heb ongeveer 80.000 km gemaakt. 1 - banden met een verhoogde rolweerstand, zie ik het vaakst is de afdaling van de heuvel wanneer de auto denderen 110 deze aflevering en eenmaal op mijn gemak niet overschrijden, noch zullen zij gaan evenals en 160 één dag en 150 maximum. vertel iemand nodig heeft? Consent ... 2 - meer waarneembaar lawaai, het lawaai in deze schoenen. Kleberów veranderd winter en boven de 90 is al aanzienlijke lawaai. Maar de voordelen, natte zweep geen problemen met de behandeling, remmen! Wat ik merkte een andere - muur van water achter mij, het rijden van kort na de Duitse autobahnach veel meer water in de lucht achter mij dan in het verleden, ik denk dat het beter drainage dan in het verleden, maar slippers en breder dan ooit. Ruts, de auto komt in de baan, omdat het moeilijk is om het te verlaten, een nieuw fenomeen voor mij, in een poging om een uitweg te vinden uit meer dan 90 km / h worstelen met het wiel, weet niet hoe het was wczesniej.Nie slijtage, ik wil graag in de loting 80 tkm te hebben. Heeft het vliegen? zeker, aan het einde van het seizoen - Oktober beoordelingen schrijven op dit moment zo-zo, misschien te wijten aan het schakelen van afmetingen 165-185 en opoór rollende stoort me: ((, hond lawaai krassen en is niet Bentlay, dus het lawaai is essentieel. Meer Minder tonen
Droog wegdek 3/5
Nat wegdek 4/5
Efendi
Zoals beloofd aan het einde van het seizoen, een samenvatting van de banden na 24 tkm.Zalety - fatsoenlijke deelneming in het natte en droge opzegging buiten, een heleboel dingen zo duidelijk dat ze niet schrijven over hen, maar er zijn twee duidelijke nadelen deze band. slijtage nadat drijven genoemde 24tkm bijna verdwenen uit het voorwiel van 2,5 tot 3 mm, en de achterkant van ongeveer 1,7 tot 2 mm. Zoals ik al ver tymbardziej het was slechts twee keer in Duitsland op de snelweg, waar de meeste van de maximumsnelheden, dat wil zeggen, 150-160 kmh De overgrote meerderheid van mixed mode schakelt de snelweg stad met vlotte rit. Dus in mijn mening, een significant verbruik voor een andere zomerseizoen i. en kan de band. 50.000 mijl op mijn banden is niet genoeg. Een ander nadeel, de band gedraagt zich routine-functie, als het binnenkomt of dringt door niet wksakuje en het is moeilijk voor hen om te bewegen soepel en de laatste auto lawaai. lawaaierige banden Fulda winterbanden vandaag, het feit dat hij niet in de buurt als 185.165 jaar, maar bijna geen winterbanden słychać.Dodatkowo zeer zachte banden, powyciągałem plaatsen zoals steentjes powbijane plat carbon, grafiet, een glanzend zwarte minerłu dat it vastgehouden in sleuven kanalen begrijpelijk, maar het graven op een vlakke ondergrond? Ik bedoel glad. Het geeft de totale score 4 Want misschien als gevolg van de kosten van beveiliging, żywtność banden en comfort, iets voor iets. Meer Minder tonen
Ik zal een oordeel te beschrijven, omdat ik deze banden gekocht om te lezen van reviews van de lokale forum. Nu is het tijd om terug te keren. Ik voorgevormde Pirelli P6 (ten opzichte van de ADAC test # 1 positie beschreven). Ik ben niet rijk, maar de Pirelli zo gekwetst door mij (is het tweede jaar en de laatste!), Veranderde ik het loopvlak 5mm! (Guy verrast). Dunlop banden is cool! Het was wat ik had verwacht. Vredig (mijn auto is comfortabeler dan de pirelkach klasse), geen lawaai. stromend water en droog de super (schriftelijk examen mokresj minder oppervlakte, maar ik denk dat de gemiddelde snelheid in de range van 180-200 (dus ga niet) tot 140 -. 150 in een zware regen op de weg zonder aarzeling - vóór (pirelkach een potentieel beter), dus ik kon niet gaan rolweerstand - ja, het is waar, maar op geen enkele manier deert me niet score:. comfort, grote zekerheid, worden niet tandjes krijgen, het houden van sport rijden grote zwakheid in mijn mening is ... het feit dat het niet de banden maakt testen op sportief rijden droog. het is duidelijk, de middenklasse en de banden van de auto's in deze prijsklasse zijn niet gewend aan dat. Ja het was de eerste dunlopy en aan te bevelen een beetje eng, en ik heb geen spijt dat ik heb 880 PLN zonder enige bijzondere reden (Pirelli liggen ongebruikt - en laat het liggen - niet op zijn plaats) .. Meer Minder tonen
Droog wegdek 4/5
Maciej
Deel uw mening, want op basis van evaluaties hier hebben besloten om deze banden te kopen. Ik kan alleen maar bevestigen dat het grootste deel van de reeds beschreven door zijn voorgangers functies. Het is een goede band en technische beschrijving en geven hun waarden, heb ik alles in het achterhoofd de vermelding van krachtige motoren. Leden van voertuigen met een laag vermogen motor voelde rolweerstand neemt snel toe en daarmee het brandstofverbruik en het verhogen van het voertuig vermogensverlies. Persoonlijk denk ik niet erkennen dat ruis, en met mij zijn rustig in het hele toerentalbereik, comfortabel - dus direct na de scheider had het gevoel alsof opgehangen aan "quick fixes". Naast een uitstekende tractie onder alle weersomstandigheden. Ik voeg meer van elke band heeft dikke muren, dus niet buigen te snelle bochten kunnen worden overwonnen, en dit is min of meer de determinant usportowienia. In verband hiermee is een ander kenmerk dat persoonlijk kwam naar me toe om te zien of de band penetratie voldoende is om de band schouders ondersteunen de auto gedraagt zich rustig naar een veilige stop. Hij houdt niet van voren wanneer we rijden in auto's groeven per se willen volgen op hun pad. De eigenaren, vooral gewaardeerd een beetje sterker rijtuigen. Meer Minder tonen
crossy
Dunlop SP Sport Fastresponse
Testen
Maat
Noot
Plaats
Technische gegevens:
Dunlop SP Sport Fastresponse Zomer band wordt beschouwd als Topklasse klasse, dat wil zeggen, gekenmerkt door de hoogste prestaties en moderne technologieën.
Op dit moment bekijkt u banden in de maat 225/45 R17. De band is momenteel verkrijgbaar in maten tussen 15 tot 17 inch.
Aanvullende parameters van band
Op de etikkete van deze band vindt u volgende parameters:
klasse D - brandstofefficiëntie
klasse B - remweg op nat wegdek
klasse B - extern geluid
Het is de band met volgende indexen:
Snelheidsindex W - maximale snelheid voor deze band 270 km/uur.
Lastindex 91 - de maximale belasting voor deze band is 615 kg.
Kopiëren van inhoud van deze pagina is verboden!
We leveren banden en velgen aan de montagepunten. Je kunt kiezen uit 189 montagestations in het hele land. Koop gewoon je banden of velgen, kies een montagestation, boek je montageafspraak en laat de rest aan ons over. De levering aan het montagestation is gratis! De kosten van de montage zelf zijn gebaseerd op de prijslijst van het montagestation.
Levering naar het montagestation stap voor stap. Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u een van de vele garages op de website kiezen waar wij kunnen leveren. De goederen worden op de locatie afgeleverd en de specialisten daar monteren de banden/velgen. Controleer de prijslijst en neem contact op met de werkplaats zodra u een e-mail heeft ontvangen met de bevestiging dat de goederen zijn geleverd.
Bel ons gerust als je vragen hebt!
Tegen lokaal tarief
Gratis levering
Levering met montage
Boven 7 miljoen klanten